Гімназисти були розділені на три вікові категорії: «Юні інформатики» (5-6 класи), «Знавці інформатики» (7-8 класи) та «Битва розумів» (9-10 класи).
Гімназисти 9-10 класів працювали такими завданнями:
І тур: «Що? Де? Коли?». Пояснювали значення слова «гуглити». Розповідали, що наштовхнуло М. Цукерберга на створення Facebooka?
ІІ тур: «Реставрація». Складали прислів’я.
IІІ тур: «Чорна скринька».
IV тур : «Художник». Кажуть, що справжній програміст повинен мати талант зобразити все за  допомогою нуликів та одиничок. Наші учні підтвердили  це, малюючи портрети капітана команди суперника.
Даний вид позакласної роботи сприяв розвитку здогадки та логічного мислення учнів.